Her finder du svar på de oftest stillede sprøgsmål:

1. "Hvis jeg bestiller i dag, hvornår har jeg så mine varer?"

Vi bestræber os på, at få alle ordrer afsted inden klokken 16, samme dag som de bestilles. På denne måde, skulle du gerne have din ordre allerede næstkommende hverdag, eller i hvert fald senest dagen efter denne.


Skulle du opleve, at din ordre er forsinket, eller har du særligt behov for at modtage din ordre inden en bestemt dato, er du meget velkommen til at kontakte os, for at sikre dig, at vi er opmærksomme på din ordre.

2. "I skriver Fri Fragt, men jeg skal betale for fragten ved checkout?"

Vi betaler meget gerne for fragten, men kun hvis du bestiller for mere end 399,- DKK, og hvis du kan leve med, at vi sender til nærmeste pakkeshop.

Skulle du handle for mindre end 399,- DKK, eller ønsker du at få din pakke hjem til din adresse, tilbyder vi følgende fragtmuligheder:

 

  1. DAO med omdeling
    • Omdeling om natten, direkte til din hoveddør, eller på et sted du på forhånd har aftalt med DAO. Tilbydes kun ved mindre pakker.
  2. DAO pakkeshop
    • Levering direkte til et væld af pakkeshops over hele landet, og levering om lørdagen. Tilbydes kun ved mindre pakker.

  3. Bring med omdeling
    • Levering med Brings klassiske og formidable omdelingsservice.
  4. Bring til pakkeshop
    • Levering til en af Brings mange pakkeshops.
  •  

3. "Har I en fysisk butik?"

Nej, desværre ikke. Danmarksshoppen er kun en onlineshop - Men derfor er menneskerne bagved stadig meget virkelige! Vi bestræber os altid på at yde den bedste service, og står klar til at besvare alle dine spørgsmål på mail support@danmarksshoppen.dk, eller på telefon 25708020.

4. "Hvordan returnerer jeg mit køb?"

Hvis du fortryder dit køb, har du 14 dage, fra det øjeblik du modtager din vare, til at sende den retur til os. Varens emballage må ikke være brudt.

Returneringen betales af dig som kunde, og du vælger derfor også selv hvilket selskab du anvender til at sende dine varer retur med. Vi har dog forsøgt at gøre processen lettere for dig, og på forhånd lavet en pdf du let kan udskrive og udfylde, og aflevere på dit nærmeste Post Nord posthus.

Download .pdf'en her

5. "Pakker I gaver ind?"

Nej, desværre ikke.

6. "Hvor finder jeg mit ordrenummer?"

Dit ordrenummer står på den ordrebekræftelse du fik på mail, da du lagde din ordre. Skulle du ikke have modtaget en ordrebekræftelse, kan du også finde ordrenummeret i din netbank, under detaljerne på betalingen.

Skulle du ikke have held nogen af stederne, er du meget velkommen til at kontakte os.

7. "Hvornår trækker i min betaling?"

Så snart du lægger en ordre på vores shop, reserverer vi betalingen for din ordre hos din bank. Vi trækker først pengene, når vi har afsendt ordren, hvilket gerne skulle ske indenfor et døgns tid.

Skulle det ikke være tilfældet, er du meget velkommen til at kontakte os.

Har du stadig ikke fået besvaret dit spørgsmål? Så gå til vores kontaktside, for at komme i kontakt med os.